Nu a durat decât 2 luni de zile până când Lidl a binevoit să-mi ia mașina de tuns Parkside PBM 132 A1 în garanție.
De fapt, totul s-a întâmplat datorită unei doamne sau domnișoare, care a avut răbdare să înțeleagă problema până la capăt și să nu reacționeze ca o maimuță fără creier conform unui script. Dacă toți angajații din centrul de suport Lidl ar fi la nivelul acestei tipe, lucrurile ar merge flawless.
Se pare că, tichetul pe care făceam follow up de 2 luni, ar fi fost închis, însă, din varii motive, nu a putut să vadă și detaliile. Mi-a generat un nou tichet către cei de la Grizly, iar la 2 zile după apelul avut cu domnișoara, mașina era deja în drum spre Hunedoara, la service-ul Grizly. A menționat și faptul că orice reparație trebuie documentată, drept urmare, am putut afla de data aceasta și ce serviciu de reparație a fost executat mașinii mele de tuns. Alte 2 zile după ce a fost preluată, mașina era înapoi în curtea mea, gata de atac.
În continuare, de la ANPC nu am primit nici o informație referitor la plângerea mea – urmează un articol și despre ei pentru că și acolo este o poveste interesantă.
Voi mai cumpăra de la Lidl? Momentan, da. Cumva, încrederea încă mai există într-o oarecare măsură, cu toate că a fost zdruncinată destul de bine în ultimele 2 luni prin amatorismul tuturor celor din call center cu care am vorbit.
1 thought on “Celor de la Lidl le-a luat 2 luni de zile să-mi ia mașina de tuns în garanție”