• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
breakfix.ro

breakfix.ro

tehnologie și bricolaj, aleatoriu

Show Search
Hide Search
  • 🏷️ BUSINESS
  • 💭 EU CRED…
  • 📚 EDU
  • ⚖️ REVIEWS
  • 👥 SOCIAL
  • 📰 ȘTIRI DIVERSE
  • 👨‍💻 TEHNOLOGIE
  • ℹ️ TUTORIALE
Ești aici: 🏠 » EU CRED... » M-a lăsat un șlefuitor Parkside din Lidl și am sunat pentru garanție
Garantie Lidl - Parkside - Romania

M-a lăsat un șlefuitor Parkside din Lidl și am sunat pentru garanție

December 14, 2021 Andrei Bădescu 4 Comments

Acest articol poate conține link-uri afiliate. Dacă apreciezi conținutul de pe site, mă poți ajuta cumpărând de pe eMag, Fashion Days, PC Garage, Libris, fără costuri adiționale pentru tine.

Ieri a început să dea semne de oboseală șlefuitorul cu vibrații Parkside pe care îl cumpărasem în urmă cu un din Lidl și am zis că e momentul să testez faimoasa garanție Parkside de care beneficiez pe durata a 3 ani de la momentul achiziției.

Primul pas pe care l-am făcut a fost să intru în aplicația Lidl și să verific dacă am bonul în format digital. De obicei mă asigur ca atunci când cumpăr un produs care beneficiază de garanție, mă asigur că scanez cardul Lidl pentru a avea bonul în format digital și a evita momente neplăcute precum păstrarea bonului și a mă asigura că se păstrează lizibil.

Am căutat pe Google “garanție Lidl” și așa am ajuns pe pagina de contact a celor de la Lidl. Un apel și 5 minute mai târziu, o domnișoară foarte amabilă m-a asigurat că va transfera cazul meu către service și că voi fi căutat de către cei din urmă. Înainte de a-mi spune care sunt pașii următori, domnișoara m-a rugat să-i dau câteva detalii de pe bonul care susținea garanția Lidl pentru produs; număr bon, data achiziției și încă un detaliu pe care nu mi-l mai amintesc.

Undeva la maxim 2 ore mai târziu, am fost sunat de către un domn din service. Era la curent cu situația mea, m-a întrebat ce problemă are șlefuitorul, dacă mai pornește sau nu, iar după ce am oferit răspunsurile cerute, mi-a comunicat că voi primi prin curier un șlefuitor nou la schimb, iar pe cel vechi, are rugămintea să îl returnez persoanei care îmi va aduce noul produs.

Ca să fie clar, tot ce am povestit pănă acum, se întâmplau ieri. Astăzi, în jur de ora 4, sunt sunat de către un băiat; era de la firma de service care asigură serviciul de garanție Lidl pentru produsele Parkside. În nici 24 de ore de când am semnalat problema, aveam în mână un produs complet nou, desigilat. Mai concret, în 22 de ore.

CUSTOMER EXPERIENCE LEVEL 9999+! SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Articole relaționate:

    • • Celor de la Lidl le-a luat 2 luni de zile să-mi ia mașina de tuns în garanție
      • • ANPC le dă o palmă (amendă) celor de la Lidl
        • • Lidl și Grizzly Tools se împiedică în garanție și se întâlnesc cu ANPC

Filed Under: EU CRED... Tagged With: garantie, lidl, parkside

Cine scrie?

Andrei Bădescu | Owner @ breakfix.ro
Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

Previous Post: « Cum să te ferești de a fi furat de EGLD din Maiar
Next Post: Google Trends: Topul căutărilor Google în România 2021 »

Reader Interactions

Comments

  1. Adrian Bolocan says

    December 14, 2021 at 23:52

    Super experiența. Nu știam că au o politică de service atât de bună, fapt care mă încurajează să încerc și eu sculele de la ei.

    Reply
    • Andrei Bădescu says

      December 15, 2021 at 20:17

      Eu unul sunt mulțumit, însă le folosesc ocazional, pe lângă casă.

      Reply

Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.

Trackbacks

  1. Lidl și Grizzly Tools se împiedică în garanție și se întâlnesc cu ANPC » EU CRED... » breakfix.ro says:
    June 27, 2022 at 10:48

    […] caldă, una rece; lăudăm când e de lăudat, dar dăm și cu parul când este nevoie. Cam asta se întâmplă acum; dau cu parul în Lidl și […]

    Reply
  2. Celor de la Lidl le-a luat 2 luni de zile să-mi ia mașina de tuns în garanție » SOCIAL » breakfix.ro says:
    August 28, 2022 at 22:20

    […] De fapt, totul s-a întâmplat datorită unei doamne sau domnișoare, care a avut răbdare să înțeleagă problema până la capăt și să nu reacționeze ca o maimuță fără creier conform unui script. Dacă toți angajații din centrul de suport Lidl ar fi la nivelul acestei tipe, lucrurile ar merge flawless. […]

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

📩 ABONEAZĂ-TE

NOTĂ: Nu fac spam, promit :)

📋 ARTICOLE RECENTE

Taxe și Impozite Sector 6 dovediți de o adresă pe o factură

Cum adaugi Roborock în Home Assistant

Plan alimentar sala

Meniu alimentar + plan de antrenament pentru slăbit generat de inteligența artificială

⭐ ULTIMELE REVIEWURI

Aer conditionat Romstal Habitat (Midea)

Părere aer condiționat Romstal Habitat (Midea) după un an

Imprimanta multifunctionala 3in1 Canon Pixma G3411

Review: imprimantă multifuncțională Canon Pixma G3411

Tren Aeroport Otopeni Gara de Nord

Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord

Footer

📧 CONTACT

contact [at] breakfix.ro

Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram  | YouTube

👊 SUSȚIN

  • VENI, VITI, AUDITI
  • IT Life Club
  • AMPEER

⚠️ LEGAL

Creative Commons License
Reproducerea textelor și a imaginilor ce-mi aparțin este posibilă numai în sistem Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Politică de confidențialitate | Politică Cookies

Copyright © 2023 · Genesis Framework · WordPress · Powered by Synology · Log in