M-a lăsat un șlefuitor Parkside din Lidl și am sunat pentru garanție

Andrei Bădescu

Updated on:

2 minutes
Garantie Lidl - Parkside - Romania

Ieri a început să dea semne de oboseală șlefuitorul cu vibrații Parkside pe care îl cumpărasem în urmă cu un din Lidl și am zis că e momentul să testez faimoasa garanție Parkside de care beneficiez pe durata a 3 ani de la momentul achiziției.

Primul pas pe care l-am făcut a fost să intru în aplicația Lidl și să verific dacă am bonul în format digital. De obicei mă asigur ca atunci când cumpăr un produs care beneficiază de garanție, mă asigur că scanez cardul Lidl pentru a avea bonul în format digital și a evita momente neplăcute precum păstrarea bonului și a mă asigura că se păstrează lizibil.

Am căutat pe Google “garanție Lidl” și așa am ajuns pe pagina de contact a celor de la Lidl. Un apel și 5 minute mai târziu, o domnișoară foarte amabilă m-a asigurat că va transfera cazul meu către service și că voi fi căutat de către cei din urmă. Înainte de a-mi spune care sunt pașii următori, domnișoara m-a rugat să-i dau câteva detalii de pe bonul care susținea garanția Lidl pentru produs; număr bon, data achiziției și încă un detaliu pe care nu mi-l mai amintesc.

Undeva la maxim 2 ore mai târziu, am fost sunat de către un domn din service. Era la curent cu situația mea, m-a întrebat ce problemă are șlefuitorul, dacă mai pornește sau nu, iar după ce am oferit răspunsurile cerute, mi-a comunicat că voi primi prin curier un șlefuitor nou la schimb, iar pe cel vechi, are rugămintea să îl returnez persoanei care îmi va aduce noul produs.

Ca să fie clar, tot ce am povestit pănă acum, se întâmplau ieri. Astăzi, în jur de ora 4, sunt sunat de către un băiat; era de la firma de service care asigură serviciul de garanție Lidl pentru produsele Parkside. În nici 24 de ore de când am semnalat problema, aveam în mână un produs complet nou, desigilat. Mai concret, în 22 de ore.

CUSTOMER EXPERIENCE LEVEL 9999+! SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

6 thoughts on “M-a lăsat un șlefuitor Parkside din Lidl și am sunat pentru garanție”

  1. Eu am achizitionat un aspirator PARKSIDE de la Kaufland, de la prima utilizare praful il scotea prin spate, il dau inapoi si am fost sunat de către un domn din service si spune ca trebuie inlocuit nu stiu ce piesa, am aspirat PRAF, nu am citit instructiunile de folosire, si acest lucru nu intra in garantie.
    Mai oameni buni, aspiratorul e pt. a aspira praful, nu tinut bibelou, voi va auziti ce spuneti…
    voi merge mai departe cu aceasta sesizare

    Reply

Leave a Comment