S-a decis! Noi am avut dreptate. Cei de la ANPC s-au dus peste Orange destul de repede de la momentul în care am ales să înregistrez o plângere pe site-ul lor.
Undeva la două, trei săptămâni după ce plângerea a fost înregistrată online, cineva de la Orange ne-a contactat în legătura cu situația creată. Și-au cerut scuze pentru greșeala cu asigurarea telefonului vechi în locul celui nou la prelungirea abonamentului, au anulat asigurarea abuzivă care a fost înregistrată pe telefonul vechi, telefonul spart (cel nou și neasigurat) va rămâne în posesia noastră, iar ca și service recovery, ne-au oferit cadou 1289 euro, în puncte Orange, cu valabilitate 3 ani, pentru a comanda un alt telefon, pe care ulterior pentru a-l asigura, va trebui să mergem cu el în magazin.
Situația pe care am întâmpinat-o noi nu este prima de acest fel. Un coleg de muncă a trecut fix prin aceeași situație numai că el nu a mai continuat cu demersurile către ANPC și s-a lăsat învins de refuzul fără pic de logică al celor de la Orange.
Coincidență? Posibil, însă părerea mea este alta.
Morala zilei: Folosiți mai des și cu încredere ANPC. Oamenii își fac treaba cu sârguinciozitate și sunt și obligați prin lege ca în 30 de zile să vă dea un răspuns.
Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.