S-a decis! Noi am avut dreptate. Cei de la ANPC s-au dus peste Orange destul de repede de la momentul în care am ales să înregistrez o plângere pe site-ul lor.
Undeva la două, trei săptămâni după ce plângerea a fost înregistrată online, cineva de la Orange ne-a contactat în legătura cu situația creată. Și-au cerut scuze pentru greșeala cu asigurarea telefonului vechi în locul celui nou la prelungirea abonamentului, au anulat asigurarea abuzivă care a fost înregistrată pe telefonul vechi, telefonul spart (cel nou și neasigurat) va rămâne în posesia noastră, iar ca și service recovery, ne-au oferit cadou 1289 euro, în puncte Orange, cu valabilitate 3 ani, pentru a comanda un alt telefon, pe care ulterior pentru a-l asigura, va trebui să mergem cu el în magazin.
Situația pe care am întâmpinat-o noi nu este prima de acest fel. Un coleg de muncă a trecut fix prin aceeași situație numai că el nu a mai continuat cu demersurile către ANPC și s-a lăsat învins de refuzul fără pic de logică al celor de la Orange.
Coincidență? Posibil, însă părerea mea este alta.
Morala zilei: Folosiți mai des și cu încredere ANPC. Oamenii își fac treaba cu sârguinciozitate și sunt și obligați prin lege ca în 30 de zile să vă dea un răspuns.
2 thoughts on “ANPC a concluzionat că Orange nu are dreptate”