Într-un final, cineva de la Lidl m-a căutat și am rezolvat AMIABIL problema Mașinii de tuns

Andrei Badescu

1 minute
Garantie Lidl - Parkside - Romania

Povesteam în urmă cu vreo 7-8 luni cum că nu reușesc s-o scot la capăt cu cei de la Lidl și a fost nevoie să apelez la ANPC. Uitându-mă peste o notificare Lidl Plus, tocmai am realizat că nu am mai postat și finalitatea episodului cu cei de la Lidl.

După câteva săptămâni bune de la plângerea făcută la ANPC, se pare că aceștia și-au intrat în rol și m-am trezit cu un apel din partea unei doamne foarte drăguțe care îmi spunea că ei au aflat de problema mea abia în urmă cu câteva zile, prin intermediul ANPC și că probabil a fost o încurcătură făcute de către colegii din call center. Practic, probabil la îndemnul ANPC, doamna mi-a propus să îmi restituie banii pe produsul în cauză și în același timp să păstrez și produsul; în schimbul a retragerii plângerii făcute la ANPC.

Am stat pe gânduri inițial dacă să accept, dar până la urmă, ce mă interesa pe mine era fie să mi se rezolve problema fie să mi se restituie banii pe care i-am achitat.

2 thoughts on “Într-un final, cineva de la Lidl m-a căutat și am rezolvat AMIABIL problema Mașinii de tuns”

  1. Buna ziua,
    Am si eu o problema de rezolvat cu service-ul celor de la Lidl, adica cu grizzly.ro.
    Le-am trimis deja 2 email-uri si nicio minima reactie.
    Este prima experienta nereusita pe partea de garantii. Cred ca succesul l-am avut cu o alta firma de service agreata de Lidl.
    Rugaminte: puteti sa imi dati un numar de telefon a celor de la Grizzly ?

    O zi buna !!!

    Reply
    • Bună ziua! Din păcate nu mai am numărul de telefon. Sunați la call centerul Lidl și faceți o reclamație către ei. În ultimul caz, formularul ANPC online. Cei de la Grizzly sunt simptomatici; când se mișcă repede, când trag mâța de coadă.Îmi pare rău că nu vă pot ajuta cu numărul de telefon…

      Reply

Leave a Comment