Vorbeam la un moment dat cu un prieten despre faptul că i-ar fi plăcut ca în orașul în care locuiește să aibă opțiunea de a înregistra online, o sesizare sau reclamație către primărie.
Ajungând acasă curiozitatea m-a împins să verific dacă pe site-ul primăriilor de sector există opțiunea de a înregistra o sesizare sau reclamație. Speram să existe dar din varii motive, în sufletul meu mă așteptam să nu găsesc această opțiune. Greșit, opțiunea există, este destul de vizibilă și doar la un click distanță.
Sesizări și reclamații Primăria Capitalei
Scurt și la obiect, fără bătăi de cap, printr-un formular online.
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 1
Pentru cei care doresc să depună o sesizare sau reclamație către Primăria Sector 1, accesați acest link pentru depunere online. La acea adresă veți găsi detalii și pentru alte detalii de corespondență.
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 2
Cei care doresc să depună o sesizare sau reclamație către Primăria Sector 2, nu au atât de multe opțiuni precum cei din Sector 1. Singura opțiune a acestora este de a trimite un email către [email protected].
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 3
În Sectorul 3, cetățenii au opțiuni multiple, acestea fiind:
- Folosind aplicația web – Harta Sesizărilor Sector 3
- Prin email la adresa [email protected]
- Prin aplicația de mobil Primăria Sectorului 3
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 4
Scurt și la obiect, prin formular de contact.
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 5
În cazul celor care vor să transmită o sesizare sau reclamație, online, către Primăria Sectorului 5, lucrurile se complică tehnologic :). Pentru a putea transmite o sesizare sau reclamație este nevoie de în prealabil un cont pe site-ul primăriei. Procesul începe de aici, iar apoi, o dată apăsat butonul Aplică vei fi redirecționat către o pagină în care îți poti crea un cont nou, apăsând butonul Cont nou.
Pentru cei care doresc să o facă prin telefon, pot suna la numărul 021.315.05.20.
Sesizări și reclamații Primăria Sectorului 6
Cei care au de trimis Sesizări și reclamații celor din Primăria Sectorului 6, o pot face destul de ușor accesând link-ul anterior.
Notă: Toate campurile marcate cu asterisc * sunt obligatorii. Conform art. 7 din O.G. nr. 27/ 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor cu modificările și completările ulterioare, petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și vor fi clasate potrivit prezentei ordonanțe.
Buna ziua toate bune si frumoase, dar oare acele sesizari sunt luate in calcul sau le citeste cineva?
Pentru ca eu am depus la sect 4 pe pagina lor de contact de circa 2 ani o sesizare in care solicitam sa se verifice taxele pt parcarea de domiciliu si nici pina azi nu am primit un banal raspuns.
Iar mai nou in data de 05 03 2024 pe acelasi site ( Contact – Primaria Sector 4) o sesizare referitoare la o groapa ramasa ca urmare a modernizarii iluminatului public. Astazi 25 03 2024 nu am primit nimic, nici macar un raspuns electronic ca ar fi primita sesizarea.
Final concluzie o noua modalitate ca primariile sa se poata ascunde fara ca sa faca nimic.
O zi buna la toata lumea
Buna ziua! Știți cum fac eu? După ce fac o solicitare / sesizare, îmi pun un reminder pe telefon după 30 de zile iar apoi trimit mail-uri până când îmi răspund. Conform Soluţionarea petiţiilor | Ordin 33/2020 sunt obligați să răspundă.