De ceva timp, îmi prelungisem abonamentul la Orange și teoretic trebuia să am semnal 5G, în zonele unde bineînțeles exista semnal 5G, însă lipsea cu desăvârșire. Într-un final, mi-am readus aminte de acest mic inconvenient în una din zilele trecute și am sunat în call center la Orange pentru a identifica care este problema. În prealabil, m-am asigurat pe Contul meu Orange că abonamentul meu este eligibil 5G și memoria nu îmi joacă feste.
Discuția a fost un pic plictisitoare din cauza scriptului pe care agentul de call center era obligat să-l urmeze; ce telefon aveți, a fost achiziționat de la Orange, aveți opțiunile de 5G activate din telefon, ați încercat să închideți și să reporniți telefonul, să schimbați cartela SIM, bla, bla, bla. Până la urmă, o bună parte din întrebările puse își aveau răspunsul chiar în CRM-ul folosit de ei, dar am răspuns cuminte la toate întrebările.
Ajungând la concluzia că totul este cum ar fi trebuit să fie, dar semnalul 5G încă lipsea, a verificat zona în care mă aflu în momentul apelului. Nu mică mi-a fost mirarea când am aflat că fix unde stau există semnal 5G, mai puțin pe abonamentul meu.
După câteva minute pe hold, în care probabil a discutat cu alți colegi situația, a revenit către mine spunându-mi că a fost reactivată opțiunea 5G pe abonament și că în următoarele 10 minute ar trebui să am semnal, iar în cazul în care tot nu am, să revin cu un telefon către ei.
La 2 minute după finalizarea apelului, semnalul 5G a venit grăbit si către mine 🙂
Rezolvarea a venit rapid și în timpul apelului, ceea ce este un lucru bun, din punct de vedere customer experience, însă răspunsul domnișoarei (reactivarea opțiunii 5G) nu m-a convins 100%; motivul pentru care nu am avut semnal 5G timp de 5-6 luni a rămas necunoscut, însă nici nu am mai fost dispus să dezvolt discuția și să aflu cauza. Sincer să fiu, cred că nu fusese niciodată activat, la momentul prelungirii abonamentului, persoana de atunci probabil a uitat vreun ☑ când a modificat abonamentul.
În cazul în care vă aflați în aceeași situație, dați un apel în call center și se va rezolva 🙂