General Motors angajează 400 agenți call center pentru serviciul OnStar în București

Andrei Bădescu

Updated on:

BIZ
3 minutes

Probabil că mulți dintre voi ați văzut cel puțin o singură dată reclama de la televizor a celor de la Opel cu serviciul de asistență OnStar. Fiind din branșa serviciilor de suport, mereu m-am întrebat oare cine face suportul telefonic, de unde se livrează și câte centre de suport au în toată lumea.

Să fiu sincer, nu mă așteptam să fie un serviciu in-house, în condițiile în care ne aflăm în varful buclei de outsourcing, cu toate că este un tip de serviciu pe care nu m-aș grăbi să-l arunc încă pe piața de outsourcing.

Call centerul OnStar face parte din divizia GM Global Connected Customer Experience cu locații în toată lumea. În Europa, au sedii în Anglia, Germania, Polonia și Ungaria. în Anglia, mai precis Luton, Londra fiind singurul call center OnStar din Europa, pentru moment. Cu toate acestea, în viitorul apropiat nu vom mai putea spune același lucru deoarece producătorul american de mașini va lansa cel de al doilea call center din Europa la București. Capacitatea acestuia va fi de 400 de agenți call center și vor oferi suport tutorul beneficiarilor de OnStar din Europa.

Locația noului call center OnStar a fost deja dezvăluită, mai precis în Pipera, în noul business park Green Court Bucharest, sau după cum majoritatea îl știu, clădirile Skanska.

Cu toate că anunțul a fost dat deja în presă, pe site-ul de cariere al celor de la GM, România încă nu apare în listă.

Ce este serviciul OnStar?

Un serviciu de asistență 24/7 – 365 zile pe an. OnStar a apărut la începuturile anului 1996, pe gama high-end a autovehiculelor General Motors din Statele Unite ale Amercii și era format dintr-un sistem hands-free, precum și un dispozitiv de siguranță inovator pentru momentele în care avea să se întâmple neprevăzutul :).

Astăzi, OnStar are peste cinci milioane de abonați, este oferit în peste 50 de vehicule GM diferite, și oferă o gamă largă de opțiuni.

Cum funcționează serviciul OnStar?

Aici sunt multe de zis și interesante însă mai simplu este să vă direcționez către autopromag.ro unde Dan Damian a avut un interviu foarte interesant și cuprinzător chiar cu Catherine Bishop, Global Emergency Services Outreach Manager în București în 2015 la Conferinţa Asociaţiei Europene a Numărului de Urgenţă.

Pe scurt, sistemul OnStar se folosește atât de serviciul GPS, precum și prin transfer de date mobile, oriunde te-ai situa să poți intra în contact cu un operator OnStar, fie pentru a te ghida către o direcție, fie pentru a-ți face push de diferite update-uri la sistemul mașinii, pentru o pană sau un accident.

Câte țări din Europa beneficiază de serviciul OnStar?

Inițial erau 13 (Austria, Franța, Irlanda, Luxemburg, Germania, Italia, Polonia, Spania, Anglia, Belgia, Olanda, Portugalia și Elveția), iar spre finalul anului 2016 s-a ajuns la 31, România fiind în valul 2 de țări lansate (Bulgaria, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Islanda, Letonia, Lituania, Malta, Norvegia, Slovacia, Slovenia, Suedia și România).

Cât costă serviciul OnStar?

Pe piața locală din România, Opel OnStar este disponibil standard pentru nivelurile de echipare superioare, iar pentru celelalte poate fi achiziționat la prețul de 490 de euro. În oferta de lansare, serviciile OnStar sunt oferite gratuit în primul an; după perioada gratuită, serviciul este contracost și poate fi activat prin două moduri. Fie apeși butonul albastru din interiorul mașinii pentru a intra în contact cu un operator OnStar, fie prin portalul OnStar folosind datele de identificare și mergând apoi la secțiunea „Pachetele OnStar” pentru a-ți achiziționa pachetul de servicii OnStar pe care îl dorești.

Leave a Comment