Burger King a căzut pradă luni în online și s-au ales cu un prank în care concurența directă a fost implicată involuntar. Contul lor a Twitter a fost spart și modificat în așa fel încât ar arată că aparține lanțului McDonald’s.
Poza de profil a fost înlocuită cu cea a celor de la McDonald’s iar cover photo și pagina de background au fost înlocuite cu imagini ale produselor McDonald’s. Se pare că hackerii au spart contul Luni, aceștia dând un tweet în care reieșea faptul că cei de la Burger King ar fi fost achizioționați de McDonald’s.
We just got sold to McDonald’s Look for McDonalds in a hood near you.
Răspunsul celor de la McDonald’s nu e ezitat să apară:
We empathize with our @BurgerKing counterparts. Rest assured, we had nothing to do with the hacking.
— McDonald's (@McDonalds) February 18, 2013
Alte tweet-uri alte contului compromis au făcut referire la grupul de hackeri LulzSec, hashtag-ul #OpMadCow cât și la adresa rapperului T-Shyne, care aparent ar fi avut un spike de followeri dar și mai multe propuneri de colaborări.
Alte discuții pe acest subiect, disponibile pe hashtagul #burgerking.
McHacked, I’m loving it! 🙂