După o lungă perioadă în care nu am mai pornit Netflix-ul pe televizor, tocmai am dat de o mică ciudățenie; o dată pornită aplicația, aceasta rămâne blocată în pasul “Retrieving titles“.
După câteva pagini de troubleshooting citite pe diferite site-uri din afară, am găsit soluția care poate rezolva mica eroare Netflix – Retrieving Titles pe televizoarele smart TV Samsung.
- În timp ce aplicația încearcă să treaca de pasul “Retrieving titles” urmați următorii pași:
- Folosind săgețile de sub meniul de Smart TV al telecomenzii Samsung, apasați săgeată sus (↑), săgeată sus (↑), săgeată jos (↓), săgeată jos (↓), săgeată stânga (←), săgeată dreapta (→), săgeată stânga (←), saăgeată stânga (→), săgeată sus (↑), săgeată sus (↑), săgeată sus (↑), săgeată sus (↑)
- Selectați “Deactivate” iar apoi confirmați.
- Reintrați în meniul Smart TV și accesați aplicația reintroducând credențialele
- În eventualitatea în care problema persistă, sau vă loviți de eroarea “Unable to connect to Netflix. Please try again or visit: www.netflix.com/tvhelp” resetați setările televizorului urmărind pașii următori:
- Apăsați butonul “Menu” de pe telecomandă
- Navigați în meniul “Support“
- Selectați “Self Diagnosis“
- Selectați “Reset” și introduceți pin-ul (de obicei 0000) -> Televizorul se va închide și va reporni singur pentru a îl re-configura (țară, tipul abonamentului TV, data și ora, etc)
- O dată reconfigurat televizorul, intrați în meniul Smart TV și urmați următorii pași:
- Mutați “cursorul” pe aplicația Netflix fără totuși a o porni
- O dată selectată, apăsați butonul “Tools” de pe telecomanda televizorului vostru Samsung
- În partea din dreapta, va apărea o fereastră cu diverse opțiuni; selectați opțiunea “Reinstall” și așteptați cuminți să se reinstaleze