Un an de zile de așteptat după AFM pentru a afla că am dat-o de gard, și eu, și cei de la Genway. Greșeala se plătește așa că nu am nimic de spus la adresa celor de la AFM; s-au mișcat ei greu, dar măcar și-au făcut treaba, spre deosebire de mine și Genway.
Pe scurt, am avut un act lipsă. Motivul pentru care s-a întâmplat, a fost unul banal, neatenție. Pe scurt, la momentul acela, buletinul era pe o alta adresă față de adresa locației unde ceream panourile, cu toate că noi locuiam la acea adresă. Noi am scos fiscalul de la primăria adresei unde aveau să se instaleze panourile, dar nu și de la primăria din buletin, motiv pentru care am fost descalificați. Total normal, nimic de obiectat.
Ceea ce m-a frustrat într-o mai mică măsură și m-a făcut să nu mai lucrez cu Genway în noul program ce va avea să fie lansat acesta a fost și neatenția lor. Înainte de a mă deplasa la ei cu tot mormanul de acte cerut de AFM, toate actele au fost scanate și trimise pe email către reprezentantul Genway special pentru a valida actele care vor fi urmat a fi depuse. El le-a validat, dar probabil ca primarul, pentru că nu ne-a fost semnalat că lipsea unul dintre fiscalele de la bugetul local.
Nu dau vina pe ei, într-un final, vina este la noi, ca beneficiari. Noi aveam să beneficiem de acest program și drept urmare noi aveam tot interesul să ne asigurăm că toate actele sunt în ordine. Motivul pentru care nu voi mai lucra cu ei la noul program Casa Verde este faptul că nu pot avea încredere în ei, ca și parteneri.