Arhi ne-a pus pe combinaţie cu oamenii de la PrintCenter care printre altele se ocupă şi cu carţi de vizită. O idee foarte tare, noi ne promovăm prin ei, iar ei la rândul lor prin noi; o mână spală pe alta.
În ultima perioadă m-am tot întâlnit cu vechi prieteni, colegi de liceu sau de facultate, iar din una în alta, pac, mă lovea întrebarea: “Ce mai faci, cum o mai duci?” Păi cum s-o duc, ca tot românul, cu munca, cu viaţa, când mai bine, când mai rau. Dar unii nu se lasă, sunt insistenţi, iar apoi vin cu a doua întrebare: “Şi timpul liber cu ce ţi-l ocupi?” Pai uite aşa, am un site, e un hobby d-al meu, scriu diverse din nişele care mă interesează/pasionează.
N-ar strica o carte de vizită să i-o plasez uşor în buzunar ca şpaga de doctor, just for the lulz J
Ceva de genul ar merge şi la un interviu pentru un job, atunci când recruiter-ul îţi pune întrebarea standard “Ce hobby-uri ai?” Păi asta, pac şi dai cu plasticul pe masă J
Modelul care mi-ar plăcea ar fi acesta.
Carti de vizita, PrintCenter si Arhi http://t.co/d27KJ4Ue http://t.co/i1xYD5n5
Foarte interesanta ideea si promovarea magazinului
Eu personal cred a este mai mult decat practica, eu persoanal asa mi-as promova magazinul, prin intermediul bloggerilor, da un aspect mai putin comercial.
Mda, si eu sunt de aceeasi parere. Atata timp cat bloggerul e relevant si are o comunitate importanta sigur campania poate deveni un win. uitati-va la printcenter, la inceputul campaniei, la searchul “carti de vizita” pe google erau primii pe a doua pagina, acum sunt pe locul 3 pe prima pagina. pretty nice
da da 😉