După cum spuneam, am avut curiozitatea de a testa routerul CPE ZTE H218N. După înregistrarea sesizării, imediat în ziua următoare am fost sunat pentru troubleshoot. Fiind la muncă, i-am rugat să revină după ora 16:00 când voi putea ajunge acasă să le ofer detaliile dorite. După mai multe încercări eșuate de a intra în contact cu cei de la departamentul tehnic, mea culpa, am avut telefonul pe silent, într-un final am fost sunat aseară pe la ora 21:00.
S-au urmărit pașii standard de troubleshoot, au observat că nu s-a remediat problema și m-au programat pentru on-site support. Astăzi la ora 10:00 dimineața, băiatul a ajuns la mine, dispus să încerce tot ce era de încercat pentru a ajunge la o concluzie.
Inițial a mai rulat un speedtest, apoi s-a dus la switch-ul de pe scară, m-a mutat în alt port, a înlocuit routerul ridicat de mine cu unul de același model însă problema nu a dispărut, aceleași rezultate, 3Mbps download 4-5 Mbps upload. Ultima testare a fost să încerce routerul vechi pe care îl dețineam, un D-Link DIR-300 și să vadă dacă rezultatele aveau să difere.
Epuizând toți pașii posibili și imposibili, și-a cerut scuze pentru ca nu s-a remediat problema, a documentat în foaia de service faptul că traseul până în priză este flawless și ca problemele apar la conexiunea WiFi de pe routerul RDS CPE ZTE H218N cu specificarea că va documenta în tichet și că își va anunța superiorii.
După aproape 8-9 ore, sunt sunat iar de la RDS, spunându-mi că tichetul nu a fost închis și că problema ar fi din cauza incompatibilitătii dintre laptop (ASUS ROG G53JW) și router (CPE ZTE H218N). I-am spus politicos că această afirmație este o inepție care poate fi susținută doar de o persoană atehnică și ca persoana care mi-a facut verificările a documentat pe foaia de service că problemele sunt la router și în nici un caz la laptopul meu. În prealabil i-am explicat faptul că și dacă prin abstract ar fi fost adevărată situația de non-compatibilitate între laptop și router, testul se mai făcuse în prealabil de către baiatul de la support de pe telefonul meu personal, telefonul lui personal cât și un al doilea laptop din casă.
Conversația s-a încheiat imediat după aceste explicații din partea mea, cu promisiunea că o nouă echipă va veni să verifice problema.
Va urma!
Notă: Baiatul de sâmbătă dimineața s-a comportat ireproșabil, foarte empatic și înțelegător. Nu aceleași lucru l-aș putea spune și despre cel cu care am vorbit ultima oară.
hai ca a fost tare asta :)))
Salut Andrei,
ai testat doar cu _acel_ laptop sau ai avut ocazia să conectezi și alte computere via wireless?
ai idee ce fel de cip wireless ai pe laptop? Dacă poți rula un hwinfo (sub windows) sau un livecd cu linux să vezi ce output ai la comanda “lspci -v” ?
Mersi !
Salut Daniel, am testat cu 2 laptopuri si 4 telefoane mobile. Nu doar eu, ci si tehnicianul de la ei care a venit la mine. Iti voi da si detaliile cerute cand ajung acasa.
[General information]
Network Card: Atheros AR9285 Wireless Network Adapter [AzureWave]
Vendor Description: Microsoft
MAC Address: 48-5D-60-83-18-9E
[Capabilities]
Maximum Link Speed: 54 Mbps
Transmit Buffer Size: 6201344 Bytes
Receive Buffer Size: 6201344 Bytes
Hardware ID: PCI\VEN_168C&DEV_002B&SUBSYS_10891A3B&REV_01
[Driver Information]
Driver Manufacturer: Atheros Communications Inc.
Driver Description: Atheros AR9285 Wireless Network Adapter
Driver Provider: Atheros Communications Inc.
Driver Version: 9.2.0.427
Driver Date: 21-Jun-2011
DeviceInstanceId PCI\VEN_168C&DEV_002B&SUBSYS_10891A3B&REV_01\001517FFFF24141200
Salut,
am citit în celălalt topic că s-a rezolvat problema..
aceiasi problema si la mine …am avut router d-link gratuit (oferta la abonament net maxim) 3 saptamani de probleme pe 2 laptopuri 1 tableta si 2 mobile…pe vechiul d-link a mers 1 an jumate fara probleme si dintr-odata n-a mai functionat…au adus alt d-link care ba mergea ba nu…3 sapt de sesizari verificari etc…in ultima instanta cu sesizare scrisa m-am dus la sediu si ghici ce?…nu mai sunt bune ,trebuie schimbate , avem ceva routere zte noi dar cu 3 lei chirie pe luna…am acceptat si netul merge perfect din nou….e o manareala de la ei pt a mai lua ceva bani de pe noi
Despre ce router e vorba? Imi poti da detaliile routerului sa facem un post si pentru acel model?