Bitdefender[ref]Bitdefender – este o companie de software de securitate pe internet având originea în România, reprezentată prin filiale și parteneri în peste 100 de tari. Astăzi, tehnologiile Bitdefender sunt folosite de aproximativ 500 de milioane utilizatori individuali si companii din intreaga lume.[/ref], unul dintre marii jucători de pe piața de securitate IT, organizează un proiect de training cu scopul de a forma tinerii studenți pe aria tehnică, în special pe partea de securitate. Acesta se numește TechSupport Academy iar cursurile vor fi susținute de experți ai departamentului de relații cu clienții din cadrul Bitdefender și vor avea loc în Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 126, în incinta IAA House, în perioada 10 noiembrie-10 decembrie 2015, marțea și joia, între orele 11 și 15.
Perioada de înscriere a fost 14-27 octombrie, iar cea de testare a candidaților va fi 3-5 noiembrie. Studenții au avut ocazia de a înscrie prin trimiterea unui CV la adresa: [email protected].
Bitdefender se află la al doilea program de acest gen, primul având loc în perioada 12 – 24 Octombrie și având ca subiect principal “How to use C/C++ and algorithms to make Windows OS to do what you want”.
Părere personală
În condițiile în care piața serviciilor IT crește în România iar pool-ul de oameni nu este suficient, această mișcare este una normală cu avantaje de ambele părți, chiar dacă programul în sine targetează activități de entry level – studenții care nu au experiență practică au ocazia să vadă și să înțeleagă conceptul de Tech Support, vor avea o vedere de ansamblu a ce înseamnă, customer care, customer satisfaction, suport tehnic, cum se identifică și se elimină un malware, ce sisteme de operare sunt folosite în cele mai multe cazuri în domeniul business cât și tool-urile necesare folosite pe această nișă; de cealaltă parte, cei de la Bitdefender au ocazia să își mărească portofoliul de CV-uri și să identifice posibili candidați pentru pozițiile care vor fi deschise ulterior.
Ce altceva vor mai învăța? În primul rând să se maturizeze iar mai apoi:
- Să relaționeze cu oamenii la telefon.
- Să își organizeze mai bine activitățile și timpul.
- Să folosească o platformă de tichetare în care se înregistrează incidentul sau cererea.
- Să reacționeze în momentul în care a intervenit incidentul sau cererea clientului (intern / extern).
- Să aibă o vedere în ansamblu a situației și să poată privi situația din multe unghiuri.
- Să își îmbunătățească atenția la detalii.
- Să facă follow up.
- Să fie empatici cu incidentul / cererea omului de la telefon.
- Să lucreze sub un deadline.
- Să își îmbunătățească CV-ul.
Notă: Sper doar ca oamenii din acest program nu au învățat tainele comunicării de la cel care a răspuns și în cazul Bitdefender LFI.OAuth.XSS.