După 8 luni de când am semnat un contract cu cei de la Hidroelectrica, într-un final am primit și eu astăzi în jurul orei 06:00 PM prima factură emisă de aceștia, mai precis factura pe jumătate de luna Septembrie; bun și bronzul, așteptam momentul facturilor de ceva timp. Semn de la Dumnezeu, noroc cu Vinerea mare, sau ceva…
Acest “efort tehnic” din partea Hidroelectrica vine în urma mai multor sancțiuni din partea ANRE din cauza faptului că nu emite facturi clienților. Cea mai recentă dintre ele a fost de 400.000 de lei și a vizat atât inabilitatea de a factura consumul celor 482.638 de clienți, cât și ineficiența de a răspunde solicitărilor de orice fel din partea acestora.
Cum îți verifici factura online la Hidroelectrica
Începând cu această săptămână, doritorii își pot verifica facturile online la adresa client.hidroelectrica.ro/facturi , în urma autentificări cu CNP și accesând un link dintr-un email primit după câteva secunde. Sistemul pare cât se poate de sigur, dar, din păcate, momentan îți oferă acces doar la facturile din 2022 mai precis august și, dacă ai noroc, și septembrie.
Cum plătești online factura la Hidroelectrica
- În Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură (cod client și număr factură)
- La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos
- Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
- Prin DIRECT DEBIT
Transmitere Index Autocitit Hidroelectrica
Notă: Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente.Fie online, la adresa client.hidroelectrica.ro/autocitire, fie prin telefon, la 0800 800 359.
Cum intri în contact cu cei de la Hidroelectrica
- la numerele de telefon 0219834 si 0219861;
- prin formularul de inregistrare sesizare pus la dispozitie în centrele de relații cu clienții;
- la adresa de email [email protected]